F.A.Q

Localizare și transport
Î: Care este timpul de călătorie între complexul rezidențial și cea mai apropiată stație de metrou?
R: Stația de metrou Anghel Saligny este la 15 minute distanță cu mașina.  Un autobuz de transfer va fi disponibil pentrutoți locuitorii din Liziera de Lac.

Q: Care sunt principalele puncte de interes din apropiere?
A:
La 15 minute distanță cu mașina este stația de metrou Anghel Saligny și zona comercială Pallady cu magazineca Metro, Auchan, Jumbo, Ikea, XXXLutz, Decathlon. Tot acolo sunt și Liceul Internațional de Informatică, bănci și benzinării.

Î: Aveți autobuze de transfer pentru a asigura transportul către București sau către cea mai apropiată stație de metrou din București?
R:
Liziera de Lac va avea un autobuz dedicat cu un program de operare generos, pentru a oferitransport rapid și confortabil pentru toți locuitorii complexului.  
Facilități și Amenajări
Î: Care sunt facilitățile pe care le veți oferi în prima fază a proiectului dumneavoastră?
R:
Mutarea în Liziera deLac va aduce toate beneficiile locuirii într-o comunitate tânără, vibrantă și modern.Veți avea acces la un community hub cu toate facilitățile integrate: restaurant/cafenea,spații de lucru și săli de întâlniri, magazin sau farmacie cu facilități de prim ajutor. Piscina, terenurile de sport și promenade sau pistele de biciclete sunt ideale pentru a vă menține în formă. Pentru micii noștri rezidenți, avem o grădiniță - un mic univers ideal pentru a face primii pași în procesul de educație. 

Q: Vor exista magazine pentru alimentele de bază în complex? Dar o farmacie?
R:
În community hub va exista o farmacie cu punct de prim ajutor și un magazin cu produse esențiale pentru cumpărături rapide. 

Î: Ce tip de facilități educaționale vor fi disponibile în complex?
R:
În prima fază, vom avea o grădiniță care va oferi un mic univers de joacă și învățare pentru 50 de mici rezidenți din LDL. Designul grădiniței este inspirat din cultura asiatică și este realizat din materiale naturale și culori calde. Natura se află în centrul sistemului educațional, iar zona de joacă este proiectată pentru a permite copiilor să se bucure de aerul proaspăt.

Î: Cine asigură administrarea facilităților?
R:
Managementul LDL se ocupă de întreținerea zonei publice și de serviciile și facilitățile oferite proprietarilor LDL. Pentru a facilita utilizarea serviciilor, o aplicație va fi disponibilă pentru fiecare proprietar. 

Î: LDL va fi un complex închis? Va exista un sistem de supraveghere?
R:
Comunitatea LDL are oechipă care asigură paza permanentă și monitorizează zonele comune printr-unsistem de camere de supraveghere centralizat tip CCTV. 

Î: Cum se va face accesul în complex?
R:
LDL este o comunitate rezidențială închisă cu intrări strict controlate pentru pietoni, biciclete și autovehicule. La intrarea principală în complex este o poartă cu funcție de punct de control de securitate. Pentru și mai multă siguranță, monitorizarea și accesul vehiculelor care intră în complex se va face printr-un sistem de recunoaștere automată a plăcuței de înmatriculare.

Î: Va exista o companie de mentenanță la care rezidenții să poată apela în cazuri precum: țevisparte, defecțiuni ale încălzirii centrale etc.?
R:
Rezidenții vor avea la dispoziție o listă cu date de contact ale personalului specializat disponibil 24h/zi pentru astfel de situații.

Î: Există parcare disponibilă pentru vizitatori?
R:
O parcare publică generoasă cu stație de încărcare pentru mașini electrice este disponibilă pentru vizitatori.

Î: Casele vor fi compatibile cu sisteme tip SMART home?
R:
Da, toți locuitorii din complex vor putea să integreze la alegere funcțiile Smart Home disponibile prin aplicația Liziera de Lac. Aceasta a fost gândită ca o cheie digitală ce permite gestionarea tuturor interacțiunilor din complex - de la plata taxelor de întreținere, urmărirea în timp real a autobuzelor sau programarea funcțiilor SMART din casă.